وقتی مدرسه و مهدکودک تعطیل است، این برنامه‌های جالب را در خانه و در کنار خانواده امتحان کنید.

کارشناسان بهداشت عمومی در سراسر جهان “فاصلهٔ اجتماعی” را به عنوان راهی برای جلوگیری از شیوع COVID-19 توصیه می‌کنند. در نتیجه، میلیون‌ها پدر و مادر وقت زیادی را با بچه‌های خود در خانه سپری می‌کنند. برای والدین گذراندن وقت زیاد در خانه می‌تواند چالش‌برانگیز باشد اما قرنطینه می‌تواند باعث شود که اوقات خوش فراوانی را همراه با خانواده سپری کنید. در ادامه چند برنامه برای کمک به سرگرم کردن خانواده و سالم نگه داشتن محیط خانه بیان می‌شود (بسیاری از آنها در حال حاضر رایگان هستند، از جمله آوک!

آوک در زمان قرنطینه:

  • بچه‌ها ثبات را دوست دارند. داشتن یک برنامهٔ روزمره به کودکان کمک می‌کند تا با تحول و تغییر بهتر کنار بیایند. اگر کودک شما عادت به انجام فعالیت‌هایی در ساعت مشخصی از روز دارد، سعی کنید به همان برنامه در خانه پایبند باشید (اگر مطمئن نیستید، از مسئول مهد کودک بپرسید!). از یادآور فعالیت آوک برای تعیین زمانی که شما و فرزندتان می‌توانید بنشینید و بازی کنید استفاده کنید و به آن پایبند باشید!
  • اگر کودک شما به اندازهٔ کافی بزرگ است، اجازه دهید او فعالیت را انتخاب کند. فهرست ما را براساس سن کودک فیلتر کنید و چند فیلم را با هم تماشا کنید. هر بازی‌ای که فرزندتان دوست دارد انجام دهید!

سایر برنامه‌ها و خدمات دیگر برای استفاده در خانه:

Caribu

به مادربزرگ و پدربزرگ زنگ بزن! COVID-19 خطر جدی برای افراد بالای ۶۰ سال است و بسیاری از افراد مسن چاره‌ای جز ماندن در خانه ندارند. Caribu یک روش سرگرم‌کننده برای نوه‌هاست تا بتوانند همراه با برقراری ارتباط با پدربزرگ و مادربزرگ خود در تماس‌های تصویری بازی کنند. با استفاده از این برنامه کتاب بخوانید، بازی کنید، یا نقاشی کنید.

Happy Family Organics

آشپزی کنید! دستورالعمل‌ها و نکاتی را برای هر مرحله از غذا خوردن پیدا کنید. با یک متخصص تغذیهٔ آنلاین صحبت کنید تا در زمان‌های لازم از نیازهای غذایی کودک خود رفع کنید و فرمول‌های ارگانیک، میان وعده‌ها، غذاهای انگشتی و غذاهای عالی را سفارش دهید.

MarvoPolo

فرزند بزرگ‌تر دارید؟ برای دسترسی به ۳۰۰۰ درس و فعالیت یادگیری برای کودکان ۳ تا ۷ ساله از مدرسه جهانی MarcoPolo استفاده کنید و در حین یادگیری زبان انگلیسی و ریاضی با یک برنامهٔ سرگرم‌کننده(علوم، فناوری، مهندسی، هنرها و ریاضیات)، جهان را کاوش کنید.

Calm

اکنون زمان مناسبی برای تمرین خودمراقبتی در خانه است. بسیاری از ابزارهای مراقبه برای والدین و کودکان وجود دارد. Calm، مراقبت‌های هدایت‌شده‌ای به ویژه برای کودکان بر اساس گروه سنی آنها همراه با صدها مراقبه، داستان برای هنگام خواب و آهنگ‌های آرامش‌بخش را به شما ارائه می‌دهد. مراقبت از خودتان نیز مهم است!

Huckleberry

از این برنامه برای کار کردن روی برنامهٔ خواب کودک خود استفاده کنید! هرروز برای اینکه کودک خود را برای یک چرت کوتاه آماده کنید، با او در حال ‌جنگید؟ برای اینکه تمام شب را بخوابد چه؟ هاکلبری عادت‌های خواب کودک شما را تجزیه‌وتحلیل می‌کند و به شما کمک می‌کند که “نقطهٔ شیرین” خواب کودک را تشخیص دهید.

 

منابع: