وضعیت استقرار و عضلات کودک شما

ما قبلاً در مورد اهمیت رشد عضلات و اینکه چگونه می‌تواند بر مراحل مهم رشد جسمی کودک تأثیر بگذارد، بحث کرده‌ایم. امروز تصمیم گرفتیم به قسمتی اساسی از رشد عضلانی توجه ویژه‌ای داشته باشیم؛ عضلات اصلی. بیایید به کودک خود کمک کنیم تا روی عضلات شکمش کار کند!

عضلات اصلی کوچولوی شما در شکم، لگن و پشت او قرار دارند. آنها عضلاتی اساسی‌ هستند که کل بدن را تقویت می‌کنند و بعداً برای رشد مهارت ایستادن نیز به کودک کمک می‌کنند. این همان چیزی است که ما آن را وضعیت بدن می‌نامیم. کنترل وضعیت پایه‌ای است که فرزندتان با آن سایر مهارت‌های جسمی‌اش را تقویت می‌‌کند. وضعیت بدن او باید متناسب باشد تا بتواند دست و پاهای خود را حرکت دهد، سر خود را از یک طرف به طرف دیگر برگرداند و در حالت قائم بنشیند. همچنین این مهارت جنبهٔ اساسی ایستادن یا راه رفتن خواهد بود.

  • زمانی که کودک روی شکم خود می‌خوابد: هر زمان که در مورد رشد جسمی فرزندتان صحبت می‌کنیم، زمان خوابیدن روی شکم افزایش می‌یابد. این فعالیت برای تقویت تمام عضلات اصلی او و آمادگی او برای مهارت‌های آینده ضروری است.
  • تندرست روی توپ ورزشی: پیلاتس را به‌خوبی شروع کنید و کودک خود را بالای یک توپ قرار دهید تا او بتواند شروع به لگد زدن به آن کند. همان‌طور که او به توپ لگد می‌زند، ماهیچه‌های اصلی پاهایش تقویت می‌شوند. اطمینان حاصل کنید که همیشه برای کمک به او در آنجا هستید و این کار را روی یک سطح نرم و ایمن انجام دهید.
  • جمع‌آوری اشیا از روی زمین: زمانی که او اسباب‌بازی‌هایش را از زمین برمی‌دارد، خم شدن و گرفتن اشیا می‌تواند به تقویت عضلات پشت او کمک کند.
  • قلقلک دادن: به‌آرامی زیر چانه یا پاهای او را قلقلک دهید تا مطمئن شوید که چانهٔ خود را با دست گرفته و زانوها را به سمت سینهٔ خود بالا آورده است.

برای کار روی عضلات کودک، برخی از این نکات را در نظر بگیرید. این گروه از عضلات برای دستیابی به مراحل مهم دیگر ضروری خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب مرتبط

برای کسی یک هدیه ویژه ارسال کنید که یک عمر طول بکشد

برای چه کسی خرید می کنید؟